ELS PETS cantant les 40
29 Novembre 2025 | 22 h
Auditori Municipal Maria Rosa Juncosa - Vilafranca del Penedès
- ENTRADES EXHAURIDES -
Aquest 2025 no és un any qualsevol per a Els Pets, que celebren el seu 40è aniversari. Una efemèride gairebé inèdita dins del pop català que el trio més carismàtic de Constantí ha decidit commemorar com cal: amb una gira molt especial que els porta al MUSICVEU per compartir amb el públic un espectacle ple d’energia, records i emoció.
Autors d’himnes com Bon dia, Jo vull ser rei o Hospital del Mar, han sabut evolucionar amb el temps sense perdre la seva essència, connectant amb diverses generacions i fent que cada directe sigui una experiència memorable.
Els seus directes són reconeguts per l’energia, la connexió amb el públic i una posada en escena que fa de cada concert una experiència memorable. Encara avui, Els Pets continuen omplint escenaris i mantenint viva la flama d’un dels projectes musicals més sòlids i longeus de Catalunya.

Per aquest motiu Els Pets us proposen compartir amb ells una gira única i diferent. Tocaran de manera íntegra els quatre discs més emblemàtics i reconeguts de la seva trajectòria:
"Calla i Balla", "Bon dia", "Agost" i "Som"
els àlbums que marquen de manera més fidel l'evolució artística que els ha portat a poder arribar a aquest aniversari amb tanta bona salut. No patiu, no els tocaran tots a cada actuació, si més no perquè no volem empatxar-vos sonorament i sobretot perquè ells ja no estan per fer aquests esforços.
Seran dos espectacles diferents i complementaris, un amb "Calla i Balla" i "Som" i l'altre amb "Bon dia" i "Agost". Dues celebracions d'un cançoner que ha fet ballar, cridar, saltar i cantar durant tots aquests anys tantes i tantes generacions, una petita penyora per part del grup per agrair tothom aquests quaranta anys de felicitat i de fidelitat.
Ja ho sabeu, us esperem amb els braços ben oberts aquest proper 2025 per fer-la ben grossa. Reserveu cangurs, obriu l'armari per buscar aquella samarreta que ja no us entra, truqueu l’amiga amb qui us colàveu darrere l’escenari, repasseu lletres, convideu per sorpresa la persona que més us fa pensar en els concerts viscuts. Penseu que això tan gros no passa cada dia.
Organitzat en col·laboració amb el Servei de Cultura de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès, aquest concert donarà el tret de sortida a una nova edició del festival, que continua apostant per la música, la solidaritat i la cultura al territori.